MediaMarkt / Yurtiçi Kargo lost my Dyson hair dryer upon delivery

Step 4 (2023-02-28). A claim to the seller (MediaMarkt) via its website (ticket 230228-001319)

In English

I did not receive the order 34114116.
The shipment page (yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643) states that the shipment was received by someone named "DA ******************" on February 21, 2023 at 17:20.
I do not know who that is.
I did not authorize anyone to receive shipments for me.
Also, I was not at home at that time.
I live alone and no one else in my home could have received the shipment, nor did I authorize anyone else to do so..
Clause 5.6 of the MediaMarkt purchase agreement states:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürünlerin eksiksiz teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
I did not receive the shipment and did not sign the shipment invoice.
So, my questions:

  1. Who has signed the shipment invoice?
  2. Where is my shipment?
    Please answer in the written form, do not call me by phone because I do not speak Turkish.
    Please also note that the order page in my personal account on the MediaMarkt website shows my delivery address cut off: «Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. İstanbul».
    So maybe the order was delivered to a wrong address.
    The order confirmation email from MediaMarkt shows my delivery address correctly: «Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. Kat, 50. Daire . 34524 / İstanbul».
    Please see the attached pictures.

mediamarkt-order-page-TR-address-highlighted|937x1002

mediamarkt-order-email-TR-address-highlighted

In Turkish

34114116 numaralı siparişi teslim almadım.
Gönderi sayfasında (yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643) gönderinin 21 Şubat 2023 saat 17:20'de "DA ******************" adlı biri tarafından teslim alındığı belirtiliyor.
Bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum.
Benim adıma gönderi alması için kimseye yetki vermedim.
Ayrıca, o sırada evde değildim.
Yalnız yaşıyorum ve evimde başka hiç kimse gönderiyi teslim alamazdı, ne de başkasına böyle bir yetki verdim.
MediaMarkt satın alma sözleşmesinin 5.6 maddesi şu şekildedir:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksik gerçekleştirildi ise ürünlerin eksik teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
Sevkiyatı teslim almadım ve sevkiyat faturasını imzalamadım.
Bu yüzden sorularım

  1. Gönderi faturasını kim imzaladı?
  2. Kargom nerede?
    Lütfen yazılı olarak cevap verin, beni telefonla aramayın çünkü Türkçe bilmiyorum.
    Ayrıca MediaMarkt web sitesindeki kişisel hesabımdaki sipariş sayfasının teslimat adresimi kesilmiş olarak gösterdiğini lütfen unutmayın: "Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. İstanbul".
    Yani belki de sipariş yanlış bir adrese teslim edildi.
    MediaMarkt'tan gelen sipariş onay e-postası teslimat adresimi doğru gösteriyor: "Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. Kat, 50. Daire. Daire . 34524 / İstanbul".
    Lütfen ekteki resimlere bakınız.

mediamarkt.com.tr/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelMAContact?storeId=20201&langId=-14

mediamarkt-claim

mediamarkt-claim-confirmation

03

04