MediaMarkt / Yurtiçi Kargo lost my Dyson hair dryer upon delivery

Step 18 (2023-03-01) My response to the MediaMarkt's ticket 230228-001319

Sorunum çözülmedi: df.tips/t/1166
Önümüzdeki iki iş günü içinde (4 Mart 2023'e kadar) ödemesini yaptığım ürünü teslim ederek veya tamamını iade ederek sorunu çözmezseniz, bankam aracılığıyla MasterCard'a ters ibraz başvurusunda bulunacağım.
Ters ibraz nedeni, MasterCard Ters İbraz Kılavuzu'nun (2022-10-25) 53. sayfasında belgelenen "Cardholder Dispute Chargeback" / "4853 (Cardholder Dispute)" dir: mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
MediaMarkt'a karşı benzer bir davayı 3 ay önce başarıyla kazanmıştım: df.tips/t/1119
Bunu tekrar yapabileceğime eminim.


My problem is not solved: df.tips/t/1166
If you do not solve the problem within the next two business days (until March 4 2023) by delivering the product I paid for or refunding it in full, I will apply for a chargeback to MasterCard via my bank.
The chargeback reason is "Cardholder Dispute Chargeback" / "4853 (Cardholder Dispute)", documented on the page 53 of MasterCard Chargeback Guide (2022-10-25): mastercard.us/content/dam/public/mastercardcom/na/global-site/documents/chargeback-guide.pdf
I already successfully won a similar case against MediaMarkt 3 months ago: df.tips/t/1119
I am sure I can do it again.

230228-001319--02-TR