Ikea Türkiye montaj sözleşmesi

The same document:

MADDE 1- TARAFLAR

1.1.- MONTAJ HİZMETİ SUNAN ŞİRKET BİLGİLERİ

  • Ünvanı: MAPA Mobilya ve Aksesuar Pazarlama A.Ş. (Bundan böyle kısaca "IKEA olarak anılacaktır)
  • Merkez Adresi: Fatih Sultan Mehmet Mahallesi Balkan Caddesi No:62 34768 Ümraniye-İstanbul
  • Telefon: 444 4 532
  • Faks: 0216 528 05 07
  • E-posta: e-alisverisdestek@ikea.com.tr
  • Mersis No: 8167219199777734

1.2.- MONTAJ HİZMETİ ALAN MÜŞTERİ BİLGİLERİ

  • Adı/Soyadı/Ünvanı: DMITRII FEDIUK (Bundan böyle kısaca "MÜŞTERİ" olarak anılacaktır)
  • Pasaport No: 754570912
  • Ülke/Country: Russia
  • Adresi: <...>
  • Telefon: 5340169563
  • E-posta: dfediuk@gmail.com
    İşbu Sözleşme'de IKEA ve MÜŞTERİ birlikte kısaca Taraflar olarak anılacaktır.

MADDE 2- KONU

İşbu Montaj Sözleşmesi'nin (Bundan böyle kısaca "Sözleşme" olarak anılacaktır.) konusu, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olarak MÜŞTERİ'nin, IKEA'ya ait www.IKEA.com.tr isimli internet sitesinde (Bundan böyle kısaca "internet sitesi" olarak anılacaktır) ve işbu Sözleşme'de nitelikleri ve bedeli belirtilen montaj iş ve işlemlerinin MÜŞTERİ tarafından elektronik ortamda sipariş edilmek ve bedeli ödenmek suretiyle sağlanması, bu kapsamda montaj hizmetinin ifası ve TARAFLAR'ın diğer hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi ile işbu Sözleşme'den kaynaklanan uyuşmazlıkların çözüm yollarının gösterilmesinden ibarettir.
İşbu Sözleşme'nin konusunu taraflar arasında akdedilen Mesafeli Satış Sözleşmesine ("Satış Sözleşmesi") konu ve MÜŞTERİ'nin seçeceği ürün/ürünlerin montajı ile işbu ürünlerin montajına ilişkin usul ve esasların belirlenmesi oluşturmaktadır.

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU MONTAJ İŞLERİ

İşbu Sözleşme'ye konu montaj iş ve işlemleri adı, kodu (niteliği, kapsamı), miktarı, bedeli gibi bilgiler aşağıda belirtildiği gibidir:
Sözleşme Konusu İşe İlişkin Ürün Açıklaması
Ürün Kodu Ürün Açıklaması Adet
60239273 HEMNES N 6 CKMCL ŞFNYR 108X131 BEYAZ VERNİK 1
10239280 HEMNES N 8 CKMCL ŞFNYR 160X96 BEYAZ VERNİK 1
KDV Dahil Toplam Montaj Ücreti: 3.049,80 TL
Montajın Yapılacağı Adres: <...>
Müşteri: DMITRII FEDIUK
Fatura Adresi: <...>

MADDE 4- ÖDEME

4.1.

MÜŞTERİ tarafından işbu Sözleşme'ye konu montaj iş ve işlemlerinin KDV dahil bedeli, işbu Sözleşme ile belirlenen ödeme şekil ve koşullarına uygun olarak ödenecektir.

4.2.

MÜŞTERİ Sözleşme'ye konu montaj iş ve işlemlerinin bedelini Visa, Amex, Troy veya Mastercard kredi kartı ile ödeyecektir.
Herhangi bir ödeme alınamaması halinde; IKEA'nın işbu Sözleşme kapsamında herhangi bir yükümlülüğü doğmayacak olup, işlemlere başlanmayacaktır.

4.3.

Montaj iş ve işlemlerinin ifasından sonra, herhangi bir nedenle ilgili banka veya finans kuruluşunun, Sözleşme bedelini IKEA'ya ödememesi halinde; MÜŞTERİ, IKEA'nın konu ile ilgili yazılı bildiriminden itibaren en geç 3 (üç) gün içerisinde Sözleşme bedelini IKEA'ya, IKEA'nın bildireceği ödeme şekillerinden biriyle ödeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
Aksi halde MÜŞTERİ, IKEA'nın uğramış olduğu her türlü zarar ve ziyan da dahil olmak üzere kendisine de her türlü yasal işlemin yapılacağını kabul ve taahhüt eder.

4.4.

Bankaların ödemeler esnasında sair isimler altında yapacakları kesintilerden IKEA sorumlu değildir.
MÜŞTERİ, Bankalar tarafından her ne nam altında olursa olsun yapılacak bu kesintiler sebebiyle IKEA'dan hiçbir talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

4.5.

MÜŞTERİ'nin anlaşmalı olduğu bankanın kampanyaları kapsamında çeşitli taksitle ödeme seçenekleri sunması IKEA'nın inisiyatifi dışındadır.
IKEA'nın bilgi ve tasarrufu dahilinde olan kampanyalar internet sitesinde ilan edilecektir.
Bankalarca yapılabilecek kampanyalara ilişkin olarak IKEA'nın hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır.

MADDE 5- MONTAJ İŞİNİN İFASI İLE TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ

5.1.

IKEA, sadece www.IKEA.com.tr adresinde duyurduğu bölgelere montaj hizmeti sunmakla yükümlüdür.
MÜŞTERİ, www.IKEA.com.tr adresinden yapmış olduğu alışverişe ait ürün faturasında yer alan işlem numarasını elektronik ortamda girmek suretiyle montaj hizmetine ilişkin siparişi verecektir.
MÜŞTERİ tarafından elektronik ortamda siparişi verilen montaj iş ve işlemlerine ilişkin bilgilendirme, IKEA tarafından montaj tarihinden 1 (bir) gün önce kısa mesaj yolu ile MÜŞTERİ'ye bildirilecektir.
MÜŞTERİ, bildirilen montaj işlemine başlanacak saat aralığında bildirdiği adreste bulunmak ve/veya montaj ekibine eşlik edecek kişileri bildirmek ve montaj işlemi sona erene kadar montaj ekibine eşlik etmek zorundadır.
MÜŞTERİ ve/veya bildireceği kişinin montaj alanında bulunmaması halinde, IKEA herhangi bir çalışma yürütmeyecektir.
Montajın yapılacağı saat aralığında montaj adresinde bulunmaması veya montaja eşlik edecek başka bir kimsenin de bildirilmemiş olması durumunda, IKEA'nın işbu Sözleşme'den kaynaklı hiçbir yükümlülüğü kalmayacak olup, MÜŞTERİ bu aşamadan sonra işbu Sözleşme'ye dayalı olarak montaj hizmetinin verilmesini talep edemeyecektir.
Montaj Hizmeti'nin işbu maddede düzenlendiği üzere MÜŞTERİ'den kaynaklanan nedenlerle verilememesi halinde MÜŞTERİ montaj işlemi için uygulanan en düşük bedeli ödemeyi ve işbu bedelin Sözleşmeye konu montaj bedelinden doğrudan mahsup edilmesini kabul etmektedir.
IKEA anılan bedelin Sözleşme bedelinden düşülmesi akabinde kalan bedeli MÜŞTERİ'ye iade edecektir.
Bu halde, ürünlerin montajının IKEA tarafından gerçekleştirilebilmesi için MÜŞTERİ ile IKEA arasında yeni bir Montaj Sözleşmesi kurulması gerekmekte olup, bu halde ilgili ürünlerin montajı için taraflar arasında yeni kurulacak sözleşme hükümleri uygulama alanı bulacaktır.

5.2.

MÜŞTERİ'ye bildirilecek olan montaj tarihi, IKEA tarafından her zaman değiştirilebilecektir.
Montajın yapılacağı tahmini günün değişmesi durumunda bu durum IKEA tarafından MÜŞTERİ'ye bildirilecektir.
Montaj tarihinin değişmesi sebebiyle MÜŞTERİ hiçbir talepte bulunamayacaktır.

5.3.

MÜŞTERİ tarafından ödenecek montaj iş ve işlemleri bedeli ve sair bedel karşılığında IKEA tarafından MÜŞTERİ ve/veya MÜŞTERİ tarafından belirtilen gerçek veya tüzel kişi adına düzenlenecek olan fatura, E-arşiv uygulaması kapsamında dijital olarak düzenlenecek, MÜŞTERİ'nin e-posta adresine gönderilecektir.
MÜŞTERİ, herhangi bir adres değişikliği olması halinde hizmetin ifasından en az 24 (yirmidört) saat önce bu hususu yazılı 444 4 532 numaralı çağrı merkezi üzerinden IKEA'ya bildireceğini ve IKEA'ya yapmış olduğu her türlü bilgilendirmenin doğru ve gerçeğe uygun olacağını, yanlış bilgilendirmeden kaynaklanan gecikme, kayıp ve zararların kendisine ait olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.4.

MÜŞTERİ, verilecek montaj hizmetiyle ilgili olabilecek her türlü bilgiyi ve belgeyi IKEA'ya tam ve doğru olarak verdiğini teyit eder.
Eksik veya yanlış bilgiden doğabilecek nedenlerle hizmetin tam, doğru ve gecikmesiz olarak yerine getirilememesi durumunda oluşabilecek zararlardan MÜŞTERİ sorumlu olacaktır.

5.5.

MÜŞTERİ, montaj yapılacak alanı önceden temiz, boş ve hazır durumda bulundurmakla yükümlüdür.
Aksi durumda IKEA, montajı yapmak ve/veya ilgili alanı montajı yapabilecek duruma getirmek zorunda değildir.
Bu şartlar altında montaj hizmetinin verilmesi durumunda ise işin ifası sırasında doğabilecek gecikme, kayıp ve her türlü zarardan MÜŞTERİ sorumlu olacaktır.

5.6.

MÜŞTERİ, montajı yapılacak ürünleri montaj yapılacak yerde, kendisine daha önceden bildirilen montaj yapılacak zamanda hazır bulundurmalıdır.
Müşteri ürünün montajının yapıldığı yerden başka bir yere taşınmasını talep edemeyecektir.
Ürünlerde montaj öncesinde bulunan ayıp, hasar ve sair aksaklık/eksikliklerden münhasıran MÜŞTERİ sorumludur.
Ürünlerin zamanında ve eksiksiz olarak montaj yapılacak alanda bulunmaması halinde, IKEA, montaj hizmetini vermek ve/veya ilgili alanı montaj hizmeti verilebilir duruma getirmek zorunda değildir.
Bu şartlar altında montaj hizmetinin verilmesi durumunda ise işin ifası sırasında doğabilecek gecikme, kayıp ve her türlü zarardan MÜŞTERİ sorumlu olacaktır.

5.7.

Montaj alanında bulunan ürünlerin, ilgili Satış Sözleşmesi'ne konu olan ve IKEA'ya önceden bildirilen ürünlerden farklı olması durumunda IKEA'nın ilgili ürünlerin montajını yapma yükümlülüğü bulunmamaktadır.
Bu durumda; IKEA'nın işbu Sözleşme'den kaynaklı hiçbir yükümlülüğü kalmayacak olup, MÜŞTERİ bu aşamadan sonra işbu Sözleşme'ye dayalı olarak montaj hizmetinin verilmesini talep edemeyecektir.
Montaj Hizmeti'nin işbu maddede düzenlendiği üzere MÜŞTERİ'den kaynaklanan nedenlerle verilememesi halinde, MÜŞTERİ montaj işlemi için uygulanan en düşük bedeli ödemeyi ve işbu bedelin Sözleşmeye konu montaj bedelinden doğrudan mahsup edilmesini kabul etmektedir.
IKEA anılan bedelin Sözleşme bedelinden düşülmesi akabinde kalan bedeli MÜŞTERİ'ye iade edecektir.
Bu halde ürünlerin montajının IKEA tarafından gerçekleştirilebilmesi için MÜŞTERİ ile IKEA arasında yeni bir Montaj Sözleşmesi kurulması gerekmekte olup, bu halde ilgili ürünlerin montajı için taraflar arasında yeni kurulacak sözleşme hükümleri uygulama alanı bulacaktır.

5.8.

Montajı yapılacak ürünlerin kırık, eksik, ayıplı, kusurlu, ambalajının açılmış olmasından IKEA'nın sorumlu tutulabilmesi mümkün değildir.
Bu kapsamda montajı yapılacak ürünlerin kırık, eksik, ayıplı, kusurlu, ambalajının açılmış olması sebebiyle montajın hiç ve/veya gereği gibi yapılamamasından da hiçbir suretle IKEA sorumlu olmayacaktır.
Montajı yapılacak ürünün kırık, eksik, ayıplı, kusurlu, ambalajının açılmış olması sebebiyle montajının hiç veya gereği gibi gerçekleştirilemeyeceği görülen ürünler kapsamında IKEA montaj hizmetini vermek zorunda değildir.
IKEA'nın bu sebeplerle montajı gerçekleştirmemesi durumunda Sözleşmeye aykırı davrandığından bahsedilemez.
Bununla birlikte MÜŞTERİ'nin talepleri doğrultusunda montaj hizmetinin verilmesi durumunda ise; doğacak gecikme, kayıp ve her türlü zarardan MÜŞTERİ sorumlu olacaktır.
MÜŞTERİ montajın tam ve gereği gibi olmadığı iddiası da dahil olmak üzere IKEA'dan hiçbir talep hakkının bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.9.

Ürünün montajlama esnasında IKEA'nın kusurundan kaynaklananlar hariç olmak üzere doğabilecek her türlü zarar MÜŞTERİ'ye aittir.

5.10.

Montaj esnasında ve/veya sonrasında ortaya çıkabilecek kusurların montaj ekibine yüklenemeyecek bir nedenden dolayı doğması ve/veya giderilmemesi ve/veya -başta ayıp, eksik ve kusurlar olmak üzere- montajı gerçekleştirilen üründen kaynaklanması ve/veya montaj yapılan alanın montajı yapılan ürüne uygun olmaması durumlarında her ne nam altında olursa olsun doğmuş/doğacak hasar veya zarardan IKEA sorumlu olmayacaktır.

5.11.

IKEA sadece Sözleşme'nin kurulması esnasında belirtilen ve bu kapsamda ödemesi yapılan montaj işlerinin ifasını gerçekleştirecektir.
MÜŞTERİ Sözleşme'nin konusunu oluşturanlar dışında montaj ekibinden ek bir talepte bulunamaz.
MÜŞTERİ'nin isteği doğrultusunda ek hizmet verilebilmesi için www.IKEA.com.tr'den yeni bir montaj sözleşmesi akdedilmesi gerekmektedir.
IKEA Montaj Ekibine hiçbir suretle nakit ücret/bahşiş teklif edilmemelidir.

5.12.

IKEA Montaj Ekibi, iş sağlığı ve güvenliği kapsamında ve hijyenik sebeplerle güvenlik ayakkabısı ile çalışmaktadır.
Bu nedenle MÜŞTERİ, Montaj Ekibinin ayakkabılarını çıkarmasını talep edemeyecektir.

5.13.

IKEA Montaj Ekibi'nin, elektrik, su, doğal gaz tesisatı gibi hususlarda uzmanlıkları bulunmamakta olup, bu alanlarda hiçbir iş ve işlem yapmamaktadırlar.
Bu nedenle MÜŞTERİ, iş sağlığı ve güvenliği kapsamında Montaj Ekibinden bu yönde bir talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.14.

MÜŞTERİ, işbu Sözleşme kapsamında montajı yapılacak ürün, fatura ve montaj adreslerinin ve diğer bilgilerinin eksiksiz ve doğru olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
Aksi halde tüm sorumluluk MÜŞTERİ'ye ait olacaktır.

5.15.

MÜŞTERİ ve/veya montaj işlemine eşlik eden kişi, montaj işleminin tamamlanmasından sonra montajın tam, sağlam, eksiksiz, belirtilen niteliklere uygun ve mevzuatın gerektirdiği şekilde gerçekleştirildiğini kontrol etmekle yükümlüdür.
Bu kapsamda montajın tamamlanmasından sonra montaj dolayısıyla hasara uğradığı belirlenen ürün/ürünler varsa, montaj ekibiyle birlikte tutanak tutulması gerekmektedir.
Tutanak tutulmadığı durumda MÜŞTERİ montajın eksiksiz ve tam olarak gerçekleştiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.16.

Montaj işlemlerine başlanmış ancak MÜŞTERİ'den kaynaklı nedenlerle tamamlanamamış olması durumunda, MÜŞTERİ tamamlanan kısmın karşılığını ödemek ve IKEA'nın bütün zararlarını gidermekle yükümlüdür.
Montaj Hizmeti'nin MÜŞTERİ'den kaynaklı nedenlerle tamamlanamaması durumunda MÜŞTERİ hiçbir suretle ve hiçbir zaman işin kalan kısmının ifasını işbu Sözleşme kapsamında talep edemeyecektir.
İşin kalan kısmının ifası ancak taraflar arasında yeni bir montaj sözleşmesi kurulması halinde mümkün olabilecektir.

MADDE 6- GENEL HÜKÜMLER

6.1.

MÜŞTERİ, işbu Sözleşmenin kurulmasından evvel internet sitesi üzerinden Sözleşme konusu montaj iş ve işlemlerinin temel nitelikleri, KDV dahil fiyatı, IKEA'nın fiyat dahil tüm taahhütlerinin geçerlilik süresi ve ödeme şekli ile iş ve işlemlerinin ifasına ilişkin bilgileri, MÜŞTERİ tarafından karşılanacak bir maliyet varsa bunun ücreti, Sözleşme konusu montaj iş ve işlemlerinin ifa süreleri, MÜŞTERİ'nin talep ve şikayetlerini iletebileceği IKEA'nın açık adres - telefon ve diğer erişim bilgilerini, şikayet ve itirazlar konusunda başvuruların Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde MÜŞTERİ'nin hizmeti aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabileceğini okuyup bilgi sahibi olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.2.

MÜŞTERİ, 18 yaşından küçük kişilerin internet sitesinden, çocuklara yönelik ürün/ürünlerin satışa sunulması durumunda dahi, alışveriş yapamayacağını, bu kurala aykırı olarak ürün sipariş edilmesi nedeniyle 3. kişilerin uğradığı zararlardan IKEA'nın hiçbir şekilde sorumlu olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
IKEA işbu maddeye aykırı davranıldığını tespit etmesi halinde verilen siparişi iptal ederek, Sözleşme'yi tazminat ödemeksizin feshetme hakkına sahiptir.

6.3.

IKEA, MÜŞTERİ'nin vermiş olduğu bilgilerin gerçekle örtüşmediğini tespit etmesi halinde, Sözleşmeye konu yükümlülüklerini dondurma veya Sözleşmeyi feshetme hakkını saklı tutar.
Böyle bir durumda IKEA, MÜŞTERİ'nin vermiş olduğu telefon, e-posta veya montaj adresinden MÜŞTERİ'ye ulaşamadığı takdirde Sözleşmeye konu yükümlülüklerini 5 (beş) gün süreyle dondurur.
MÜŞTERİ'nin bu süre zarfında IKEA ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir.
Bu süre içerisinde MÜŞTERİ, IKEA ile irtibata geçmez ise, IKEA Sözleşmeyi tazminat ödemeksizin feshetme hakkını haizdir.
Sözleşme'nin feshi halinde varsa MÜŞTERİ tarafından yapılan ödemeler 14 (ondört) gün içerisinde iade edilir.
Kredi kartı ile yapılan ödemelerde iade, ödemenin yapıldığı kredi kartına yapılır.
IKEA'nın bu süre içerisinde iade işlemini gerçekleştirmesi yeterli olup, ödemenin banka tarafından yansıtılma sürecinden IKEA sorumlu tutulamaz.

6.4.

Sözleşme'nin imzalandığı tarihte var olmayan ve öngörülemeyen, TARAFLAR'ın kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla TARAFLAR'dan birinin ya da her ikisinin de Sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini engelleyen haller, mücbir sebep olarak nitelendirilecektir.
IKEA, mücbir sebepler (tabii afetler, yangın, patlamalar, iç savaşlar, savaşlar, ayaklanmalar, halk hareketleri, seferberlik ilanı, grev, lokavt ve salgın hastalıklar, internet sisteminden veya internet hizmetleri veren servis sağlayıcılarından kaynaklanan problemler, yetkili mercilerin eylem ve işlemleri, stokların tükenmesi, ticari imkânsızlıklar veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar) nedeni ile Sözleşme'de yer alan montaj işini ifa edemez ise, durumu MÜŞTERİ'ye bildirmekle yükümlüdür.
Bu takdirde MÜŞTERİ, siparişin iptal edilmesi, Sözleşme konusu montaj işinin ifa süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.
MÜŞTERİ'nin siparişi iptal etmesi halinde, ödediği tutar 14 (ondört) gün içerisinde kendisine iade edilir.
IKEA'nın kontrolü dışında olacak bu şekildeki gecikme veya iptal durumlarında doğacak zararlardan IKEA sorumlu sayılmayacaktır.

6.5.

Dizgi ve sistem hatalarından meydana gelen fiyat ve içerik yanlışlıklarından IKEA sorumlu değildir.
Montaj ücretlerinde açık bir hata olduğu ortalama bir kişi tarafından anlaşılacak seviyede piyasa fiyatının çok altında yazılması durumunda, işbu hatalı fiyata göre kurulan tüm Sözleşmelerin IKEA tarafından feshedilmesi mümkündür.
MÜŞTERİ böylesi bir durumda açık bir hata olması nedeniyle, montajın kendisine ilan edilen açık hatalı fiyattan gerçekleştirilmesi de dahil olmak üzere hiçbir hak ve talepte bulunmayacağını kabul ve beyan eder.

6.6.

İşbu Sözleşmede yer alan MÜŞTERİ'nin bazı kişisel bilgilerini (ad-soyad, telefon, TC Kimlik Numarası adres veya e-posta adresleri vb. gibi) IKEA veri sorumlusu sıfatıyla saklamaktadır.
IKEA işbu sözleşme ile belirlenen amaç ve kapsam dışında da alışveriş aşamasında talep edilen ad-soyad, telefon numarası, TC Kimlik Numarası, adres, e-mail adresi, doğum tarihi gibi bilgileri; gerektiğinde Alıcı ile temas kurmak için kullanabilir veya işbu bilgileri depolayabilir veya işleyebilir.
Kişisel Veriler aynı zamanda IKEA'nın süreçlerini iyileştirme amaçlı araştırmalar yapması, veri tabanı oluşturma, pazar araştırmaları ve iletişim/pazarlama faaliyetleri yapmak için, IKEA'nın işbirliği içinde olduğu firmalara da aktarılabilir, bu firmalar tarafından işlenebilir ve kullanılabilir.
MÜŞTERİ, IKEA'nın belirtilen amaçlarla işbirliği içinde bulunduğu gerçek ve/veya tüzel kişilere, üyelerin kişisel verilerini iletmesine, işlenmesine ve depolanmasına 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında açıkça onay verdiklerini beyan ve kabul eder.
MÜŞTERİ; dilediği zaman Kanun kapsamında Veri Sorumlusu IKEA'ya başvurarak kendisine ait kişisel verilerin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenen kişisel verileri varsa bunlara ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bu verilerin amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, kişisel verilerinin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerindeki hataların düzeltilmesini ve eğer aktarım yapılmışsa ilgili üçüncü kişiden bu düzeltmenin istenmesini talep etme, kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde bu verilerin silinmesini, yok edilmesini ya da anonim hale getirilmesini isteme ve eğer aktarım yapılmışsa bu talebin aktarılan üçüncü kişiye iletilmesini isteme, İşlenen verilerin neticesinde kişi ile ilintili olumsuz bir sonuç çıkmasına itiraz etme, Kanun'a aykırı veri işleme nedeniyle zararının ortaya çıkması halinde zararını yasalar çerçevesinde talep etme hakkına sahiptir.

MADDE 7- UYGULANACAK HUKUK VE UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

7.1.

İşbu Sözleşme'nin uygulanması ve yorumlanması ile işbu Sözleşme'den doğacak her türlü uyuşmazlık halinde Türk Hukuku uygulanır.

7.2.

MÜŞTERİ, işbu Sözleşme'nin uygulanmasına ilişkin olarak 6502 sayılı Kanun kapsamına giren uyuşmazlıkların çözümlenmesinde, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu değeri aşan uyuşmazlıkların çözümlenmesinde ise İstanbul Tüketici Mahkemeleri'ne başvurma hakkına sahiptir.
MONTAJ HİZMETİ SUNAN ŞİRKET: MAPA Mobilya ve Aksesuar Pazarlama A.Ş.
MONTAJ HİZMETİ ALAN MÜŞTERİ: DMITRII FEDIUK
TARİH: 22.10.2024 Salı