Step 4 (2023-02-28). A claim to the seller (MediaMarkt) via its website (ticket 230228-001319)
In English
I did not receive the order 34114116.
The shipment page (yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643) states that the shipment was received by someone named "DA ******************" on February 21, 2023 at 17:20.
I do not know who that is.
I did not authorize anyone to receive shipments for me.
Also, I was not at home at that time.
I live alone and no one else in my home could have received the shipment, nor did I authorize anyone else to do so..
Clause 5.6 of the MediaMarkt purchase agreement states:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürünlerin eksiksiz teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
I did not receive the shipment and did not sign the shipment invoice.
So, my questions:
- Who has signed the shipment invoice?
- Where is my shipment?
Please answer in the written form, do not call me by phone because I do not speak Turkish.
Please also note that the order page in my personal account on the MediaMarkt website shows my delivery address cut off: «Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. İstanbul».
So maybe the order was delivered to a wrong address.
The order confirmation email from MediaMarkt shows my delivery address correctly: «Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. Kat, 50. Daire . 34524 / İstanbul».
Please see the attached pictures.
mediamarkt-order-page-TR-address-highlighted|937x1002
In Turkish
34114116 numaralı siparişi teslim almadım.
Gönderi sayfasında (yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643) gönderinin 21 Şubat 2023 saat 17:20'de "DA ******************" adlı biri tarafından teslim alındığı belirtiliyor.
Bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum.
Benim adıma gönderi alması için kimseye yetki vermedim.
Ayrıca, o sırada evde değildim.
Yalnız yaşıyorum ve evimde başka hiç kimse gönderiyi teslim alamazdı, ne de başkasına böyle bir yetki verdim.
MediaMarkt satın alma sözleşmesinin 5.6 maddesi şu şekildedir:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksik gerçekleştirildi ise ürünlerin eksik teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
Sevkiyatı teslim almadım ve sevkiyat faturasını imzalamadım.
Bu yüzden sorularım
- Gönderi faturasını kim imzaladı?
- Kargom nerede?
Lütfen yazılı olarak cevap verin, beni telefonla aramayın çünkü Türkçe bilmiyorum.
Ayrıca MediaMarkt web sitesindeki kişisel hesabımdaki sipariş sayfasının teslimat adresimi kesilmiş olarak gösterdiğini lütfen unutmayın: "Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. İstanbul".
Yani belki de sipariş yanlış bir adrese teslim edildi.
MediaMarkt'tan gelen sipariş onay e-postası teslimat adresimi doğru gösteriyor: "Hürriyet Blv No:155/5 (Newport Sitesi 5. Blok), 7. Kat, 50. Daire. Daire . 34524 / İstanbul".
Lütfen ekteki resimlere bakınız.
mediamarkt.com.tr/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelMAContact?storeId=20201&langId=-14
Step 5 (2023-02-28)
I have also noticed that the stolen shipment 118097697643 was sent by Yurtiçi Kargo's Arda branch (goo.gl/maps/QGQaJzDWYq2HvgUc9) which is quite far from my delivery address.
Also, the shipment page's footer indicates that the shipment was sent to Bağcılar district, but my delivery address in Beylikdüzü district:
During the last year I have got 7 other shipments from Yurtiçi Kargo, and all of them were sent by the nearest branch: Açelya (goo.gl/maps/LtQHoStqF1HkxHNr7).
And the shipment page's footer always correctly showed my district: Beylikdüzü, e.g.: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=507293198717
Step 6 (2023-02-28)
I have reported my findings about the wrong delivery district to MediaMarkt:
I have also noticed that the missing shipment (118097697643) was sent by Yurtiçi Kargo's Arda branch (goo.gl/maps/QGQaJzDWYq2HvgUc9) which is quite far from my delivery address.
yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
Also, the shipment page's footer indicates that the shipment was sent to Bağcılar district, but my delivery address in Beylikdüzü district.
Please see the attachments.
During the last year I have got 7 other shipments from Yurtiçi Kargo, and all of them were sent by the nearest branch: Açelya (goo.gl/maps/LtQHoStqF1HkxHNr7).
And the shipment page's footer always correctly showed my district: Beylikdüzü.
E.g, please see my another shipment at 2023-02-04: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=507293198717
So I am 100% that your shipment was sent to a wrong adress, to another district: Bağcılar.
Ayrıca eksik gönderinin (118097697643) teslimat adresime oldukça uzak olan Yurtiçi Kargo'nun Arda şubesi (goo.gl/maps/QGQaJzDWYq2HvgUc9) tarafından gönderildiğini fark ettim.
yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
Ayrıca gönderi sayfasının alt bilgisinde gönderinin Bağcılar ilçesine gönderildiği yazıyor ancak teslimat adresim Beylikdüzü ilçesinde.
Lütfen eklere bakınız.
Son bir yıl içinde Yurtiçi Kargo'dan 7 gönderi daha aldım ve hepsi en yakın şube tarafından gönderildi: Açelya (goo.gl/maps/LtQHoStqF1HkxHNr7).
Ve gönderi sayfasının alt bilgisi her zaman doğru olarak ilçemi gösteriyordu: Beylikdüzü.
Örneğin, lütfen 2023-02-04 tarihli başka bir gönderime bakın: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=507293198717
Bu yüzden %100 eminim ki gönderiniz yanlış bir adrese, başka bir ilçeye gönderilmiştir: Bağcılar.
Step 7 (2023-02-28)
I have reported my findings about the wrong delivery district to Yurtiçi Kargo via their Instagram:
Step 8 (2023-02-28)
I have reported my findings about the wrong delivery district to Yurtiçi Kargo via their website:
I did not receive the shipment 118097697643: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
The shipment page states that the shipment was received by someone named "DA ******************" on February 21, 2023 at 17:20.
I do not know who that is.
I did not authorize anyone to receive shipments for me.
Also, I was not at home at that time.
I live alone and no one else in my home could have received the shipment, nor did I authorize anyone else to do so.
The shipment was from MediaMarkt.
Clause 5.6 of the MediaMarkt purchase agreement states:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksiksiz gerçekleştirildi ise ürünlerin eksiksiz teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
I did not receive the shipment and did not sign the shipment invoice.
So, my questions:
Who has signed the shipment invoice?
Where is my shipment?
Please answer in the written form, do not call me by phone because I do not speak Turkish.
I have also noticed that the missing shipment (118097697643) was sent by Yurtiçi Kargo's Arda branch (http://goo.gl/maps/QGQaJzDWYq2HvgUc9) which is quite far from my delivery address.
yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
Also, the shipment page's footer indicates that the shipment was sent to Bağcılar district, but my delivery address in Beylikdüzü district.
During the last year I have got 7 other shipments from Yurtiçi Kargo, and all of them were sent by the nearest branch: Açelya (goo.gl/maps/LtQHoStqF1HkxHNr7).
And the shipment page's footer always correctly showed my district: Beylikdüzü.
E.g, please see my another shipment at 2023-02-04: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=507293198717
So I am 100% that your shipment was sent to a wrong adress, to another district: Bağcılar.
Gönderiyi teslim almadım 118097697643: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
Gönderi sayfasında gönderinin 21 Şubat 2023 saat 17:20'de "DA ******************" adlı biri tarafından teslim alındığı belirtiliyor.
Bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum.
Benim adıma gönderi alması için kimseye yetki vermedim.
Ayrıca, o sırada evde değildim.
Yalnız yaşıyorum ve evimde başka hiç kimse gönderiyi teslim alamazdı, ne de başkasına böyle bir yetki verdim.
Gönderi MediaMarkt'tan gelmişti.
MediaMarkt satın alma sözleşmesinin 5.6 maddesi şöyle demektedir:
"5.6 - ALICI kendisine teslim edilen ürünleri kontrol ederek teslim almak ve teslimat eksik gerçekleştirildi ise ürünlerin eksik teslim alındığına dair sipariş faturasını imzalamak ile yükümlüdür."
Sevkiyatı teslim almadım ve sevkiyat faturasını imzalamadım.
Peki, sorularım:
Gönderi faturasını kim imzaladı?
Kargom nerede?
Lütfen yazılı olarak cevap verin, beni telefonla aramayın çünkü Türkçe bilmiyorum.
Ayrıca eksik gönderinin (118097697643) teslimat adresime oldukça uzak olan Yurtiçi Kargo'nun Arda şubesi (goo.gl/maps/QGQaJzDWYq2HvgUc9) tarafından gönderildiğini fark ettim.
yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
Ayrıca gönderi sayfasının alt bilgisinde gönderinin Bağcılar ilçesine gönderildiği yazıyor ancak teslimat adresim Beylikdüzü ilçesi.
Son bir yıl içinde Yurtiçi Kargo'dan 7 gönderi daha aldım ve hepsi en yakın şube tarafından gönderildi: Açelya (goo.gl/maps/LtQHoStqF1HkxHNr7).
Ve gönderi sayfasının altbilgisi her zaman doğru olarak ilçemi gösterdi: Beylikdüzü.
Örneğin, lütfen 2023-02-04 tarihli başka bir gönderime bakın: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=507293198717
Bu yüzden %100 eminim ki gönderiniz yanlış bir adrese, başka bir ilçeye gönderilmiştir: Bağcılar.
Step 15 (2023-02-28) A MediaMarkt's response to the ticket 230228-007661
The ticket was created by MediaMarkt itself based on my Şikayetvar complaint:
34114116 Sipariş numaralı ürününüz mağazamız tarafından siparişteki adresinize gönderim için güvenli şekildeteslimatı sağlanmıştır. Kargonuzun teslimat süreci için kargo takip numaranız ile Yurtiçi kargo firmasına başvurugerçekleştirebilirsiniz.
Your order number 34114116 has been safely delivered by our store to your address in the order. You can apply to Yurtiçi Kargo company with your cargo tracking number for the delivery process of your cargo.
Step 17 (2023-02-28) A MediaMarkt's response to the ticket 230228-001319
I have created this ticket via the MediaMarkt's website: df.tips/t/topic/1166/5
Ürün hakkında kargo takibi sağlanarak gün içinde tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
You will be informed during the day by tracking the cargo about the product.
Step 19 (2023-03-01) My complaint to Yurtiçi Kargo on Şikayetvar
sikayetvar.com/yurtici-kargo/yurtici-kargo-500-lik-dyson-sac-kurutma-makinemi-kaybetti
Yurtiçi Kargo Arda şubesi 500 $'lik Dyson Saç Kurutma Makinemi kaybetti
Mediamarkt.com.tr adresinden Dyson Supersonic saç kurutma makinesi aldım (sipariş numarası: 34114116, sipariş tarihi: 2023-02-20).
Sipariş Yurtiçi Kargo tarafından teslim edildi.
Gönderi kodu: 118097697643.
Kargo takip sayfasında şunlar belirtiliyor:
- Kargo adresim Beylikdüzü olmasına rağmen kargo Bağcılar'a teslim edilmiş.
- Kargo "DA ****************** " (kim olduğunu bilmiyorum) tarafından teslim alınmış.
Olayın tamamını web sitemde anlatıyorum: df.tips/t/1166
I bought a Dyson Supersonic hair dryer at mediamarkt.com.tr (order number: 34114116, order date: 2023-02-20).
The order was delivered by Yurtiçi Kargo.
The shipping code: 118097697643.
The shipping tracking page states that:
- The cargo was delivered to Bağcılar despite my shipping address in Beylikdüzü.
- The cargo was received by "DA ****************** " (I do not know who is it).
I am describing the full case on my website: df.tips/t/1166
Step 20 (2023-03-02) Yurtiçi Kargo's response to my complaint on Şikayetvar
sikayetvar.com/yurtici-kargo/yurtici-kargo-500-lik-dyson-sac-kurutma-makinemi-kaybetti
Talebiniz ilgili birimlerimiz ile paylaşılmış olup, en kısa sürede tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
Your request has been shared with our relevant units, and we will get back to you as soon as possible.
Step 21 (2023-03-02) My response to Yurtiçi Kargo on Şikayetvar
sikayetvar.com/yurtici-kargo/yurtici-kargo-500-lik-dyson-sac-kurutma-makinemi-kaybetti
Sorun çözülmedi.
Ürünü sipariş ederken kargo adresimi Beylikdüzü olarak belirtmiştim.
Evim "New Port" konut kompleksi.
Kargo Bağcılar'da bilmediğim bir adrese teslim edilmiş ve tanımadığım birine verilmiş.
The problem is not solved.
When ordering the product, I have specified my shipping address in Beylikdüzü.
My home is the "New Port" residential complex.
The parcel was delivered to unknown address in Bağcılar and given to someone I do not know.
Step 22 (2023-03-02) I have reported the problem to Yurtiçi Kargo via Facebook
facebook.com/yurticikargo
Kargo numarası: 118097697643: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
MediaMarkt üzerinden bir ürün sipariş ettim ve kargo adresimi Beylikdüzü olarak belirttim.
Evim "New Port" konut kompleksi: goo.gl/maps/XLmWBxSQj6THLrx6A
Kargo Bağcılar'da bilmediğim bir adrese teslim edilmiş ve tanımadığım birine verilmiş.
Türkçe bilmediğim için tüm bilgileri yazılı olarak almayı tercih ediyorum.
E-posta adresim: dfediuk@gmail.com
WhatsApp numaram: +90-534-016-9563
Shipping number: 118097697643: yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula?code=118097697643
I have ordered a product on MediaMarkt and specified my shipping address in Beylikdüzü.
My home is the "New Port" residential complex: goo.gl/maps/XLmWBxSQj6THLrx6A
The parcel was delivered to unknown address in Bağcılar and given to someone I do not know.
I prefer to get all information in the written form because I do not speak Turkish.
You can write the information here.
My email: dfediuk@gmail.com
My WhatsApp number: +90-534-016-9563
Step 23 (2023-03-02) I have reported the problem to Yurtiçi Kargo via Twitter
https://twitter.com/mage2_pro/status/1631346145577381888
Kargo numarası: 118097697643.
MediaMarkt üzerinden bir ürün sipariş ettim ve kargo adresimi Beylikdüzü olarak belirttim.
Evim "New Port" konut kompleksi.
Kargo Bağcılar'da bilmediğim bir adrese teslim edilmiş ve tanımadığım birine verilmiş.
Shipping number: 118097697643.
I have ordered a product on MediaMarkt and specified my shipping address in Beylikdüzü.
My home is the "New Port" residential complex.
The parcel was delivered to unknown address in Bağcılar and given to someone I do not know.